Reklamace

ZÁKAZNICKÁ PODPORA A REKLAMACE

Zákaznická linka:

Po-Pá: 9:00-17:00

Telefon: +420 776 860 900
Email pro veškerou komunikaci: info@crazywosh.cz


-
Facebook: http://facebook.com/
Instagram: https://instagram.com/
Website: https://www.crazywosh.cz

1. Problém s objednávkou (platba, doručení, storno).

Pokud máte problém s dokončením objednávky, kontaktujte nás na náš e-mail: info@crazywosh.cz Rádi Vám odpovíme na veškeré nejasnosti ohledně způsobu platby a doručení nebo dotazy na zboží a celkový chod našeho obchodu. 

Pokud jste při dokončení objednávky vyplnili špatně některý z potřebných údajů nebo se stala jakákoliv chyba, kterou je třeba vyřešit před jejím zasláním - Zavolejte nám na naše tel. číslo +420 776 860 900 nebo napište na info@crazywosh.cz 

 

2. Přišla Vám špatná objednávka, zboží je poškozené a nebo chybí.

V tomto případě se vždy obraťte na naši e-mailovou adresu info@crazywosh.cz s číslem Vaší objednávky.

Reklamaci můžete podat do 8 dnů od obdržení zboží.

3. Balíček nedorazil.

V tomto případě záleží zejména na způsobu dopravy.

Doručení Vaší objednávky ovlivňuje několik různých faktorů a ojediněle se tedy může vyskytnout případ, kdy se zásilka při tomto procesu poškodí nebo dokonce vrátí zpět k nám.

Při odesílání objednávek Vám vždy posíláme informační sms a nebo e-mail s informací, že zásilku dnes posíláme na cestu k Vám. Doručovatel poté do 2 pracovních dní balíček doveze na předem určené místo, které jste si zvolili při objednávání (doručení na adresu nebo na jednu z poboček Zásilkovny - Z-Point).

Pokud Váš balíček ani po 5ti dnech od odeslání stále nedorazil, kontaktujte nás na e-mailu nebo tel. +420 776 860 900 . Pomocí našeho interního systému zjistíme, co se s Vaší zásilkou po cestě stalo a případně ji poté opět odešleme.

 

Lhůta vyřízení reklamací je do 30 dnů (evidence, doposlání balíků, proces vrácení peněz atd.), avšak se snažíme žádosti vyhotovit co nejdříve.